Wednesday 7 March 2012

Bunga tisu, Mini Pelamin DIY

Hi peeps..

Untuk majlis pertunangan adik ipar aku ni, aku sponsor mini pelamin. Gubahan hantaran, dia beli yang perlu je..yg lain aku guna duit aku untuk sponsor yer..tgk2 n tinjau2 xtivity aku kali ni tau...yuk...bunga tisu senang untuk dibuat,cantik n simple..utk e-day my SIL sy buat n gubah sendiri tau..hasilnya>>>

bunga tisu size M

bunga tisu size L

bunga tisu untuk letak at tirai mini pelamin

bunga tisu untuk letak at mini pelamin

haaa...cm ner?? cantik tak??? lepas tu, sy n my sis wani siapkan mini pelamin yer..bertungkus lumus menyiapkan segala kelengkapan untuk majlis pertunangan adik ipar aku plak yg terlebih excited ...cm aku jer nk tunang ek.. wakakakaka...

tengah pasang tirai

my lovely wani & ma

hampir siap

perasmi amik gambar la plak

cantik tak pelamin tu?? DIY tau

kumpulan berzanji mak metua aku

sonok pelamin dh siap..kejap je

inilah hasilnya

ok tak??

DIY hantaran juga

ok la tu kan??


haaa...ok tak?? simple dan cantik kan?? boleh la..buat sendiri jer.. kos untuk pelamin adalah :

TIRAI : READY ADA - FREE
BUNGA ATAS PELAMIN: RM60
LAMPU KELIP2 n PENTAS KECIL : RM50
ALAS BULU-BULU TU : RM50
BUNGA TISU : TISU IKEA RM24

TOTAL HANYA : RM184 SHJ YE.. so, sila2 la buat sendiri tau..klu sewa mini pelamin dalam rm350..at sini dah jimat separuh dari harga sewa..yg best nye, bakal MIL adik ipar suka sgt at bunga tu..sampai minta nk bawa balik..so, aku dengan murah hati bagi je la dia buat kenangan..sepasu aku bg bakal MIL dia tu..jadilah se creatif yg mungkin untuk jimat belanja tunang yer.. 

ok..klu nk tgk lg byk gmbar, g at fb siti khaiza ye..





No comments:

Post a Comment